Рік французької мови у Смілянській школі №3-колегіумі

     У Смілянській школі №3-колегіуміготуються до нових відкриттів, нових досягнень і перемог, нових цікавих зустрічей, аджев Україні триває Рік французької мови, покликаний популяризувати її вивчення в школах і вищих навчальних закладах країни. У школі протягом дев'яти років учні вивчають французьку мову.

     Неприхований ажіотаж виникає серед учнів, які ще на початку навчального року заявляють про своє бажання вивчати другу іноземну мову. Кожен школяр розуміє, що знання іноземних мов набуває все більшого значення та стає необхідним кожному, адже чим більше мов людина знає, тим більше дверей перед нею відчиняється.

     У перші вересневі дні учні 5-7-х класів віртуально мандрували до столиці Франції – Парижа, мали можливість зануритися в атмосферу франкомовного спілкування, ознайомитися з культурними та історичними місцями столиці. Переконавшись, що французька мова‒ це одна з найбільш милозвучних мов у світі, це мова романтики та шансону — справжньої французької пісні, вони почали працювати над пізнавальними проектами: «Французька мова у сучасному житті»,«Франція, яка вона?», «Чи знаєте Ви, що…» (про культуру та історію Франції),які відображають важливу роль французької мови в сучасному світі як засобу спілкування між людьми різних країн.

     Водночас учні школи №3-колегіуму мають реальну можливість поринути в романтичну атмосферу міста, адже щороку вони є учасниками міжнародного культурно-освітнього проекту. Подорожуючи країнами Європи, діти мали змогу неодноразово побувати і в столиці Франції.

- Школярі задоволені тим, що в школі №3-колегіумі мають можливість опановувати, крім англійської, ще одну з найпоширеніших мов світу – французьку,бо добре усвідомлюють, що вивчення іноземних мов – шлях до успіху в майбутньому, - зазначають у Смілянській школі №3-колегіумі. 

На гуртку «Сувенір» діти з особливим освітніми пот...
Розпочав роботу Х Міжнародний Фестиваль педагогічн...
© 2017 Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації login