Ігрові форми роботи на уроках початкової ланки школи

     Для учня початкової школи гра – це основний вид діяльності, засіб взаємодії з навколишнім світом, засіб його пізнання.

     Антон Макаренко писав: «У дитячому віці гра – це норма, і дитина повинна завжди гратися, навіть коли робить серйозну справу». Тому потенціал гри широко використовується в освітньому процесі Смілянської школи №3-колегіуму як спосіб зробити роботу цікавою.

     -Я погоджуюсь із психологами, які стверджують, що гра може стати одночасно й засобом самооновлення, самовдосконалення, до того ж – й стимулятором доброго настрою. Тому у своїй професійній діяльності часто використовую такі види ігрової діяльності: гра – подорож, гра – змагання, гра – ярмарок, гра – аукціон, ділова гра, сюжетно – рольова гра. І мої учні із великим задоволенням беруть участь в усіх навчальних іграх, виконують різноманітні ролі, вчаться бути різними, творчими, цікавими, дружніми – розповідає учитель початкових класів школи №3-колегіуму Ольга Стеценко.

ТОП-10 спеціальностей із найбільшим прохідним бало...
Застосування дослідницьких прийомів і методів у на...
© 2017 Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації login