Елементи ноосферної освіти в арсеналі педагогів Смілянської школи №3-колеігуму

     Поняття "ноосфера" охоплює сферу взаємодії природи і суспільства, в межах якої розумна людська діяльність є визначальним чинником розвитку. В науковий обіг воно було запроваджено на початку XX ст., особливого розвитку набуло у працях українського вченого Володимира Вернадського (1863-1945). Основною метою ноосферної освіти є формування у молодої людини цілісної ноосферної свідомості (цілісне біоадекватне мислення, поведінка та екологічний світогляд).

     Елементи ноосферної педагогіки використовують також і в освітньому процесі Смілянської школи №3-колегіму.

     Так, нещодавно цікаво і творчо відбувся урок зарубіжної літератури у 7-Б класі школи №3-колегіуму. На свіжому повітрі під останніми теплими променями у тандемі з природою учні створювали проекти до підсумкового уроку з теми «Балади». Яскраві творчі роботи потребували не менш креативної презентації, що дало можливість дітям проілюструвати різноманіття своїх талантів.

     Застосовуючи елементи неосферної освіти на уроках, педагоги школи №3-колегіуму розвивають творчі здібності учнів, спонукають їх до глибшого аналізу пройденого матеріалу, - зазначає вчитель української мови та літератури школи №3-колегіуму Світлана Волошина.
ЧНУ отримав золоту медаль на міжнародній виставці
У Черкаської санаторної школи-інтернату золота мед...
© 2017 Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації login